• cờ Việt Nam Vietnamese
  • cờ english English
  • cờ lào Laos
  • cờ campuchia Cambodia
  • cờ thái lan Thailand
  • cờ indonesia Indonesia
  • cờ philippines
Philipins
  • cờ myanmar Myanmar
Máy chiết rót bình tự động VAQGF1200

ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200

ຕິດຕໍ່

Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200

  • Công suất : 1200 bình 20 lít / giờ
  • ກໍາລັງແຮງ: 1200ກະຕຸກ20ລິດ/ຊົ່ວໂມງ
  • Xuất xứ: Chính hãng
  • ທີ່ມາ: ຖືກບໍລິສັດ
  • Bảo hành: 12 tháng
  • ການປະກັນ: 12ເດືອນ
  • Miễn phí vận chuyển
  • ຟຣີການຂົນສົ່ງ
  • Miễn phí lắp đặt
  • ຟຣີການຕິດຕັ້ງ

ສາລະບານ: ຈັກບັນຈຸ MÁY CHIẾT RÓT , ກະຕຸກໃຫຍ່VAQGF

ລະຫັດຜະລິດຕະພັນ: VAQGF1200

  • ພັນລະນາ
  • ຕົວເລກເຕັກນິກແລະ ການປະກອບເຄື່ອງຈັກ
  • ຮູບພາບ

ລະອຽດຜະລິດຕະພັນ

Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 đối với các đơn vị kinh doanh nước uống tinh khiết đóng chai, đóng bình giải là pháp tốt về xử lý nước tinh khiết cũng như chiết rót nước nhanh, đảm bảo chất lượng.


ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF1200 ກ່ຽວກັບບັນດາອົງການຜະລິດຕະພັນນໍ້າດື່ມບໍລິສຸດໃສ່ກວດ, ໃສ່ກະຕຸກເປັນວິທີການທີ່ດີທີ່ສຸດກ່ຽວກັບການແກ້ໄຂນໍ້າບໍລິສຸດກໍ່ຄືການຮ່າຍນໍ້າໄດ້ໄວ, ຮັບປະກັນດ້ານຄຸນນະພາບ.

Máy là một trong những sản phẩm chuyên dùng để chiết rót đóng bình đã và đang được nhiều đơn vị sản xuất nước uống tinh khiết đóng bình lựa chọn tại Việt Nam.

ຈັກຮ່າຍນໍ້ານີ້ແມ່ນຜະລິດຕະພັນໜຶ່ງທີ່ໃສ່ສະເພາະໃຫ້ການຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກ,ໄດ້ແລະກຳລັງໄດ້ໂຮງງານຜະລິດນໍ້າດື່ມບໍລິສຸດໃສ່ກະຕຸກຫຼາຍບ່ອນຄັດເລືອກນໍາໃຊ້.

Ảnh tập thể công ty Việt An
Ảnh tập thể công ty Việt An/ຮູບພາບລວມໝູ່ຂອງບໍລິສັດຫວຽດອານ

Là đơn vị nhập khẩu và phân phối cũng như sản xuất trực tiếp, vì thế mà không phải qua bất cứ khâu trung gian nào trước khi máy chiết được đưa đến tay người tiêu dùng. Vì thế mà giá máy chiết rót bình tự động do Việt An cung cấp thấp hơn nhiều so với các đơn vị khác. Tùy thuộc vào công suất của máy mà có một mức giá khác nhau. Với độ bền cao, ít phải sửa chữa nên thời gian thu hồi vốn khá nhanh, chỉ sau 1 năm là quý khách hàng đã có thể thu hồi được số vốn mà quý khách bỏ ra.

ແມ່ນອົງການນໍາເຂົ້າແລະຈຳໜ່າຍກໍ່ຄືຜະລິດຢ່າງໂດຍກົງ, ຍ້ອນສະນັ້ນໍ່ຕ້ອງຜ່ານຝ່າຍເປັນກາງໃດກ່ອນທີ່ຈັກຮ່າຍນໍ້າໄດ້ສົ່ງເຖິງຜູ້ບໍລິໂພກ.ສະນັ້ນລາຄາຂອງຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດໄດ້ບໍລິສັດຫວຽດອານສະໜອງຕໍ່າກ່ວາຖ້າທຽບກັບຈັກຮ່າຍນໍ້າລຸ່ນຕ່າງໆມີໃນທ້ອງຕະຫຼາດນີ້.ອີງເຂົ້າກຳລັງແຮງຂອງແຕ່ລະລຸ່ນຈັກທີ່ມີລາຄາແຕກຕ່າງກັນ. ດ້ວຍຄວາມທົນທານສູງ, ການສ້ອມແປງນ້ອຍສະນັ້ນເວລາເກັບຄືນເງິນລົງທຶນໄດ້ໄວ, ພາຍຫຼັງ1ປີທີ່ເຮົາສາມາດເກັບຄືນໄດ້ຕົ້ນທຶນທຳອິດ.


Nước là nguồn năng lượng không thể thiếu của con người nói riêng cũng như các loài động thực vật nói chung, ngày nay khi điều kiện sống ở các đô thị nâng cao lên thì nhu cầu sử dụng nước ngày càng cao. Tuy nhiên để đảm bảo được an toàn vệ sinh thì nước đóng bình hay đóng chai cần được sử lý lọc kỹ càng đồng thời sử dụng Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 để chiết rót như vậy mới đảm bảo khép kín và không bị nhiễm khuẩn đáp ứng được yêu cầu của Bộ Y tế đưa ra.

ນໍ້າແມ່ນແຫຼ່ງພະລັງງານທີ່ສາມາດຂາດບໍ່ໄດ້ຂອງຄົນເຮົາເວົ້າສະເພາະກໍ່ຄືສັດແລະ ພືດທຸກຊະນິດເວົ້າລວມ, ໃນປະຈຸບັນເງື່ອນໄຂການດຳລັງຊີວິດຂອງບັນດາຕົວເມືອງໄດ້ຍົກສູງຂຶ້ນທີ່ຄວາມຕ້ອງການນໍາໃຊ້ນໍ້າກໍສູງຂຶ້ນ. ແຕ່ວ່າເພື່ອຮັບປະກັນໄດ້ຄວາມປອດໄພຕາມຫຼັກອະນາໄມທີ່ທີ່ນໍ້າໃສ່ກະຕຸກຫຼືໃສ່ກວດຕ້ອງມີການແກ້ໄຂຢ່າງລະອຽດຮອບຄອບພ້ອນກັນນັ້ນເຮົາຕ້ອງນໍາໃຊ້ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200 ເພື່ອການຮ່າຍນໍ້າ, ສະນັ້ນຈຶ່ງຮັບປະກັນໄດ້ຄວາມຄົບວົງຈອນແລະ ບໍ່ຖືກຕິດເຊື້ອບັກເຕຣີ, ຕອບສະໜອງໄດ້ຕາມຄວາມຮຽກຮ້ອງຂອງກະຊວງສາທາລະນະສຸກວາງອອກ.

Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200
ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200


Hệ thống máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 được vận hành tự động với 3 công đoạn như:

ລະບົບຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200 ໄດ້ມີການເຄື່ອນໄຫວອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນຄື:


1. Sục rửa bình tự động/ການລ້າງກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ


Việc đảm bảo vỏ bình 5G(20L) sạch sẽ, vô khuẩn trước khi chiết rót nước và đóng nắp là hết sức cần thiết. Vì điều này sẽ góp phần đảm bảo an toàn vệ sinh cho nước uống đóng bình.

ການຮັບປະກັນໃຫ້ກະຕຸກເປົ່າ5G(20L) ໄດ້ສະອາດ, ບໍ່ຕິດເຊື້ອບັກເຕຮີກ່ອນທີ່ຮ່າຍນໍ້າແລະອັດຝາແມ່ນວຽກງານໜຶ່ງທີ່ມີຄວາມສຳຄັນຫຼາຍ. ຂັ້ນຕອນນີ້ຈະປະກອບໃຫ້ນໍ້າດື່ມໃສ້ກະຕຸກຮັບປະກັນຄວາມປອດໄພຖືກຕາມຫຼັກອະນາໄມ.

Tại bộ phận sục rửa bình tự động này có trang bị hệ thống các đầu giữ bĩnh, hệ thống xích tải bình, motor băng tải và hệ thống bơm áp đầu inox 304.

ທີ່ພາກສ່ວນລ້າງກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດນີ້ໄດ້ປະກອບລະບົບບັນດາຫົວຈັບກະຕຸກ, ລະບົບສາຍໂສ້ສົ່ງກະຕຸກ, ມໍເຕີສາຍສົ່ງແລະ ລະບົບສູບເພີ່ມຄວາມດັນສະແຕນເລດ304.

Những chiếc vỏ bình không có nắp sẽ được công nhân đưa tới hệ thống các đầu giữ bình. Motor băng tải hoạt động kéo hệ thống xích tải bình đi. Đồng thời nước tinh khiết lẫn ozone tiệt khuẩn sẽ được phun lên tận đáy của bình để cuốn sạch mọi bụi bẩn, vi khuẩn ra khỏi bình. Bình sẽ được tiệt khuẩn hoàn toàn và đưa tới vị trí các đầu chiết rót

ກະຕຸກເປົ່າບໍ່ມີຝາຈະໄດ້ກຳມະກອນສົ່ງເຖິງລະບົບຫົວຈັບກະຕຸກ. ມໍເຕີສາຍສົ່ງເຄື່ອນໄຫວດຶງລະບົບສາຍໂສ້ສົ່ງກະຕຸກໄປ. ພ້ອມກັນນັ້ນນໍ້າບໍລິສຸດປົນໂອໂຊນຂ້າເຊື້ອບັກເຕຣີຈະໄດ້ພົ່ນຂຶ້ນໝົດກະຕຸກ, ເຮັດໃຫ້ຂີ້ເປື້ອນ, ເຊື້ອບັກເຕຣີອອກຈາກກະຕຸກ. ກະຕຸກຈະມີຄວາມສະອາດແລະ ໄດ້ສົ່ງເຖິງບ່ອນຮ່າຍນໍ້າ.

2. Chiết rót nước vào bình tự động/ການຮ່າຍນໍ້າເຂົ້າກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ

Những vỏ bình 20L sau khi được sục rửa sạch sẽ trong và ngoài ở công đoạn 1 sẽ được đưa tới hệ thống các đầu chiết rót. Model VAQGF1200 được trang bị tới 8 đầu chiết rót nên cùng lúc có thể chiết được 8 bình nước. Điều này góp phần tăng năng suất của máy cao hơn nhiều so với những dòng máy chiết bình 3 trong 1 ra đời trước đó.

ກະຕຸກເປົ່າຂະໜາດ20ລິດພາຍຫຼັງໄດ້ລ້າງສະອາດຈະໄດ້ສົ່ງເຖິງບ່ອນຮ່າຍນໍ້າ. ແບບຜະລິດຕະພັນVAQGF1200 ໄດ້ປະກອບມີ8ຫົວກ້ອກຮ່າຍນໍ້າ, ສາມາດຮ່າຍໄດ້8ກະຕຸກນໍ້າໃນເວລາດຽວ. ນີ້ໄດ້ປະກອບສ່ວນໃນການເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງຈັກໃຫ້ສູງຂຶ້ນຫຼາຍກ່ວາຖ້າທຽບກັບລຸ່ນຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸຸກປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກທີ່ມີມາກ່ອນນັ້ນ.
Bình sau khi được chiết đầy nước sẽ được chuyển đến đầu đóng nắp ở công đoạn 3
ກະຕຸກພາຍຫຼັງໄດ້ຮ່າຍເຕັມນໍ້າຈະໄດ້ສົ່ງເຖິງບ່ອນອັດຝາຢູ່ທີ່ຂັ້ນຕອນທີ3.


3. Đóng nắp bình tự động/ການອັດຝາກຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ


Đầu đóng nắp của model VAQGF1200 được làm bằng chất liệu inox 304 cao cấp. Hoạt động dựa vào lực đẩy của piston. Các nắp bình được công nhân đổ ở khay chứa nắp sẽ đi vào ống dẫn nắp và đưa tới đầu đóng nắp. Nắp bình sẽ được đầu đóng nắp đóng chặt vào bình. Bình sau khi đóng nắp sẽ được đẩy ra ngoài đến các công đoạn tiếp theo.
ຫົວອັດຝາຂອງແບບຜະລິດຕະພັນVAQGF1200ໄດ້ເຮັດດ້ວຍວັດຖຸພັນສະແຕນເລດ304ລຸ່ນດີ. ມີການເຄື່ອນໄຫວອີງເຂົ້າແຮງດັນຂອງປິດຕົງ. ຝາກະຕຸກໄດ້ກຳມະກອນຖອກໃສ່ຖາດໂຮມຝາຜ່ານທໍ່ສົ່ງຝາເພື່ອສົ່ງເຖິງບ່ອນອັດຝາ.ຝາກະຕຸກຈະໄດ້ຫົວອັດຝາອັດໃຫ້ໝັ້ນເຂົ້າກະຕຸກ. ກະຕຸກພາຍຫຼັງໄດ້ອັດຝາຈະໄດ້ດຶງອອກທາງນອກເພື່ອສົ່ງເຖິງຂັ້ນຕອນຕໍ່ໄປ.


3 công đoạn tự động được tích hợp trong một chiếc máy, được vận hành nhờ hệ thống điều khiển thông minh được gắn trên thân của máy. Trên bảng điều khiển có màn hình cảm ứng PLC thể hiện các thông số hoạt động của máy. Các nút điều khiển các chức năng hoạt động của máy. Quý khách có thể điều chỉnh tốc độ hoạt động của máy dễ dàng bằng việc điều chỉnh các nút trên bảng điều khiển. Công suất tối đa của máy là 1200 bình 20L một giờ.
3ຂັ້ນຕອນອັດຕະໂນມັດໄດ້ປະກອບໃນ1ຈັກ, ດ້ວຍຄົບຄຸມດ້ວຍລະບົບບັນຊາຢ່າງສະຫຼາດໄດ້ຕິດໃນໂຕຂອງຈັກ. ໃນແຜງບັນຊາມີໜ້າຈໍສະທ້ອນແມ່ເຫຼັກສະແດງບັນດາຕົວເລກເຄື່ອນໄຫວຂອງຈັກ. ບັນດາປຸ່ມບັນຊາລັກສະນະເຄື່ອນໄຫວຂອງຈັກ. ເຮົາສາມາດປັບປຸງການເຄື່ອນໄຫວຂອງຈັກຢ່າງສະດວກຜ່ານບັນດາປຸ່ມໃນແຜງບັນຊາ. ກຳລັງແຮງຫຼາຍສຸດຂອງຈັກແມ່ນ1200ກະຕຸກ20ລິດ/ຊົ່ວໂມງ.


Với chiếc máy rửa, chiết rót và đóng nắp bình tự động VAQGF1200 này quý khách có thể tiết kiệm được từ 7-10 nhân công lao động mà năng suất luôn đảm bảo ổn định. Máy ứng dụng công nghệ hiện đại của Hoa Kỳ với các linh kiện cao cấp, nhập khẩu chính hãng. Niên hạn sử dụng máy >20 năm.
ກ່ຽວກັບຈັກລ້າງ, ຮ່າຍແລະ ອັດຝາແບບອັດຕະໂນມັດVAQGF1200ນີ້ທີ່ເຮົາສາມາດປະຢັດໄດ້ກຳມະກອນແຕ່7-10ຄົນແຕ່ປະສິດທິພາບຮັບປະກັນຄວາມຄົງທີ່. ຈັກໄດ້ນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຢີທີ່ທັນສະໄໝສຸດຂອງອາເມລິກາດ້ວຍເຄື່ອງອຸປະກອນທີ່ດີ, ນໍາເຂົ້າຈາກບໍລິສັດ. ມີການເວລານຳໃຊ້ກ່ວຍ20ປີ.

8 công đoạn tự động có thể tích hợp vào máy chiết rót bình VAQGF1200
8ຂັ້ນຕອນແບບອັດຕະໂນມັດສາມາດປະກອບເຂົ້າຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກVAQGF1200


1. Máy rút nắp tự động /ຈັກຖອດຝາກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດBG-1200

Máy rút nắp bình tự động BG-1200
Máy rút nắp bình tự động BG-1200ຈັກຖອດຝາກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດBG-1200


Hiện nay, việc sử dụng bình nước tinh khiết đã trở nên vô cùng phổ biến. Tạo cơ hội cho các nhà sản xuất nước uống đóng bình 20L đầu tư mạnh vào sản xuất. Sau khi thu mua lại vỏ bình của khách hàng thì nhà sản xuất phải vệ sinh lại để tái sử dụng. Trước khi vệ sinh bình thì cần tách nắp ra khỏi vỏ bình.

ປະຈຸບັນ, ການນໍາໃຊ້ກະຕຸກນໍ້າບໍລິສຸດໄດ້ກ່າຍເປັນການນໍາໃຊ້ຢ່າງທົ່ວເຖິງ. ສ້າງໂອກາດໃຫ້ບັນດາໂຮງງານຜະລິດນໍ້າດື່ມໃສ່ກະຕຸກຂະໜາດ20ລິດມີການລົງທຶນເຂົ້າການຜະລິດ. ພາຍຫຼັງການເກັບຄືນກະຕຸກເປົ່າຈາກລູກຄ້າທີ່ໂຮງງານຜະລິດຕ້ອງເຮັດອະນາໄມໃຫ້ກະຕຸກເພື່ອການໃຊ້ຄືນ. ກ່ອນທີ່ເຮັດອະນາໄມກະຕຸກທີ່ເຮົາຕ້ອງຖອດຝາອອກຈາກກະຕຸກ.

Chiếc máy rút nắp tự động BG-1200 sẽ giúp doanh nghiệp rút nắp ra khỏi bình với công suất lên tới 1200 nắp mỗi giờ.

ຈັກຖອດຝາອັດຕະໂນມັດBG-1200 ຈະຊ່ວຍໃຫ້ການຖອດຝາອອກຈາກກະຕຸກດ້ວຍກຳລັງແຮງເຖິງ1200ຝາ/ຊົ່ວໂມງ.

Cách vận hành máy vô cùng đơn giản. Quý khách chỉ cần kết nối máy với nguồn điện. Đưa vỏ bình 20L cần rút nắp vào 2 đầu rút nắp của máy. Máy sẽ tự động rút nắp. Nắp sau khi rút ra nguyên vẹn như ban đầu nên có thể tái sử dụng lại.

ການຄົບຄຸມຈັກຢ່າງງ່າຍດາຍ. ມີແຕ່ຕິດຈັກກັບແຫຼ່ງໄຟຟ້າ. ສົ່ງກະຕຸກເປົ່າຂະໜາດ20ລິດຕ້ອງຖອດຝາເຂົາບ່ອນຖອດຝາຂອງຈັກ. ຈັກຈະຖອດຝາເອງ. ຝາກະຕຸກພາຍຫຼັງໄດ້ຖອດອອກຮັກສາໄດ້ຮູບຄືນເກົ່າສາມາດນໍາໃຊ້ຄືນ.


Thông số kỹ thuật Máy rút nắp bình tự động BG-1200/ ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງຈັກຖອດຝາກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດBG-1200

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ  BG-1200
Công suất (nắp/h)/ກໍາລັງແຮງ(ຝາ/ຊົ່ວໂມງ) 900-1200
Đầu rút/ຫົວຖອດຝາ  2
 Nguồn điện/ແຫຼ່ງໄຟຟ້າ Dùng khí/ນໍາໃຊ້ອາຍອາກາດ
 Áp lực/ແຮງດັນ (Mpa) 0.8-1.0 
 Kích thước/ຂະໜາດ (DxRxCmm)  800x750x1800
 Trọng lượng (Kg)/ນໍ້າໜັກ(ກິໂລ)  120
 Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  4.569

2. Máy rửa ngoài bình tự động/ຈັກລ້າງນອກກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ ST-1200


Máy rửa bình 20L model ST-1200 được dùng trong các cơ sở sản xuất nước uống đóng bình. Với công dụng để rửa bình dơ trước khi đưa tới chiếc máy rửa, chiết và đóng nắp 3 trong 1 VAQGF1200.
ຈັກລ້າງກະຕຸກຂະໜາດ20ລິດແບບຜະລິດຕະພັນST-1200 ໄດ້ນໍາໃຊ້ໃນບັນດາໂຮງງານຜະລິດນໍ້າດື່ມໃສ່ກະຕຸກ. ດ້ວຍຄຸນປະໂຫຍດເພື່ອລ້າງກະຕຸກເປື້ອນກ່ອນທີ່ໄດ້ສົ່ງເຖິງຈັກລ້າງ, ຮ່າຍແລະ ອັດຝາປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF1200.
Máy có tới 9 đầu rửa để có thể rửa cùng lúc 9 vỏ bình, cải thiện năng suất lao động mà không cần tới nhân công.
ຈັກມີຫົວລ້າງ9ຫົວເພື່ອລ້າງໄດ້9ກະຕຸກໃນເວລາດຽວ, ປົວແປງປະສິດທິພາບການອອກແຮງງານແຕ່ບໍ່ຕ້ອງໃຊ້ກຳມະກອນ.

Thông số kỹ thuật Máy rửa bình tự động ST-1200/ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງຈັກລ້າງກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດST-1200

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ  ST-1200
 Công suất (bình/h) /ກໍາລັງແຮງ(ກະຕຸກ/ຊົ່ວໂມງ)  900-1200
 Đầu rửa/ຫົວລ້າງ  9
 Nguồn điện/ແຫຼ່ງໄຟຟ້າ  1.5
 Áp lực/ແຮງດັນ (Mpa) 0.7-0.8 
 Kích thước/ຂະໜາດ (DxRxCmm)  2000x8000x1800
 Trọng lượng (Kg)/ນໍ້າໜັກ(ກິໂລ)  260
 Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  

3. Máy tải bình tự động/ຈັກສົ່ງກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ BL-1200

Máy tải bình BL1200


Với thiết kế gồm 8 đầu tải, có thể tải cùng lúc 8 vỏ bình vào chiếc máy 3 trong 1 tự động tạo nên dây chuyền chiết rót bình tự động công suất lên tới 1200 bình 20L/h.
ດ້ວຍການອອກແບບລວມມີ8ຫົວສົ່ງ, ສາມາດສົ່ງໄດ້8ກະຕຸກໃນເວລາດຽວເຂົ້າໃນຈັກປະກອບ3ຂັນຕອນໃນ1ຈັກ, ສ້າງເປັນລະບົບສາຍສົ່ງຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດມີກຳລັງແຮງ1200ກະຕຸກ20ລິດ/ຊົ່ວໂມງ.
Được sản xuất từ chất liệu inox 304 cao cấp, có độ bền cao, dễ vệ sinh, an toàn tuyệt đối
ໄດ້ຜະລິດຈາກວັດຖຸພັນສະແຕນເລດ304ລຸ່ນດີ, ມີຄວາມທົນທານສູງ,ສະດວກໃນການເຮັດອະນາໄມແລະ ມີຄວາມປອດໄພຢ່າງເດດຂາດ.

Thông số kỹ thuật Máy tải bình tự động BL-1200/ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງຈັກສົ່ງກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດBL-1200

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ  BL-1200
Công suất (bình/h)/ກໍາລັງແຮງ(ກະຕຸກ/ຊົ່ວໂມງ)  1200
Đầu tải/ຫົວສົ່ງ  8
 Nguồn điện/ແຫຼ່ງໄຟຟ້າ  0.75
 Kích thước/ຂະໜາດ (DxRxCmm)  2250x960x1200
 Trọng lượng (Kg)/ນໍ້າໜັກ(ກິໂລ)  120
Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  

4. Máy tải nắp bình tự động/ຈັກສົ່ງຝາກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ CL-1200

Máy tải nắp bình tự động CL1200


Chiếc máy tải nắp bình CL-1200 ra đời sẽ giúp cho các cơ sở sản xuất kinh doanh nước uống đóng bình không lo vấn đề nắp bị ngược trong quá trình sản xuất.
ຈັກສົ່ງຝາກະຕຸກCL-1200 ປະກົດອອກຈະຊ່ວຍໃຫ້ບັນດາໂຮງງານຜະລິດນໍ້າດື່ມໃສ່ກະຕຸກບໍ່ຕ້ອງເປັນຫ່ວງກ່ຽວກັບບັນຫາຝາຖືກປີ້ນໃນໄລຍະການຜະລິດ.
Với thiết kế hiện đại, gồm có hệ thống motor băng tải, hệ thống băng tải, khay chứa nắp bình, hệ thống thổi khí và mắt thần cảm ứng.
Máy sẽ thực hiện chức năng tải nắp, tự động cấp nắp khi thiếu và ngưng cấp nắp khi đủ nắp ở các đầu đóng nắp.
ດ້ວຍການອອກແບບທີ່ທັນສະໄໝ, ປະກອບມີລະບົບມໍເຕີສາຍສົ່ງ, ລະບົບສາຍສົ່ງ, ຖາດໂຮມຝາກະຕຸກ, ລະບົບເປົ່າອາຍອາກາດແລະ ຕາທິບສະທ້ອນແມ່ເຫຼັກ. ລັກສະນະຂອງຈັກແມ່ນການສົ່ງຝາ, ສົ່ງເອງເວລາຂາດຝາແລະ ຢຸດເວລາຝາພຽງພໍ.

Thông số kỹ thuật Máy tải nắp bình tự động CL-1200/ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງຈັກສົ່ງຝາກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດCL-1200

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ  CL-1200
Công suất (nắp/h)/ກໍາລັງແຮງ(ຝາ/ຊົ່ວໂມງ)  300-1200
 Nguồn điện/ແຫຼ່ງໄຟຟ້າ  0.18
 Kích thước/ຂະໜາດ (DxRxCmm)  600x600x3000
 Trọng lượng (Kg)/ນໍ້າໜັກ(ກິໂລ) 65
Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  

5. Máy soi dị vật/ຈັກສ່ອງສິ່ງແປກປອມ DJ-100

Máy soi dị vật bình

Máy soi dị vật bìnhຈັກສ່ອງສິ່ງແປກປອມ 


Đây là dòng máy soi với chi phí đầu tư thấp nhưng mang đến cho nhà sản xuất sự yên tâm về chất lượng bình nước mình sản xuất ra.

ນີ້ເປັນລຸ່ນຈັກສ່ອງດ້ວຍຕົ້ນລົງທຶນຕໍ່າແຕ່ນຳມາໃຫ້ໂຮງງານຜະລິດຄວາມອຸ່ນອຽນໃຈກ່ຽວກັບຄຸນນະພາບຂອງກະຕຸກນໍ້າທີ່ໂຮງງານຜະລິດອອກ.

Cách sử dụng máy soi dị vật model DJ-100.
ວິທີການນຳໃຊ້ຈັກສ່ອງສິ່ງແປກປອມແບບຜະລິດຕະພັນDJ-100.

Dùng để soi xác xuất ngẫu nhiên với tỉ lệ 3-5% bình nước sản xuất ra.
ນໍາໃຊ້ເພື່ອສ່ອງຄຳກະຕວງແບບບັງເອີນດ້ວຍມາດຕະສ່ວນ3-5%ກະຕຸກໄດ້ຜະລິດອອກ.

Sau khi chọn ngẫu nhiên các bình nước được sản xuất, cho đi qua máy soi dị vật DJ-100. Với ánh sáng của 2 đèn chiếu trong máy chiếu lên toàn bộ bình nước, công nhân dễ dàng quan sát và phát hiện các dấu hiệu bất thường trên bình nước. Từ đó loại bỏ đi những bình không đạt tiêu chuẩn.

ພາຍຫຼັງການເລືອກແບບບັງເອີນກະຕຸກນໍ້າໄດ້ຜະລິດ, ນໍາຜ່ານຈັກສ່ອງສິ່ງແປກປອມDJ-100. ດ້ວຍແສງຂອງ2ໂຄມສ່ອງໃນຈັກຈະສ່ອງຂຶ້ນທັງໝົດກະຕຸກນໍ້າ, ເຮັດໃຫ້ກຳມະກອນສະດວກໃນການກວດກາແລະ ພົບເຫັນສິ່ງເສດເຫຼືອຢູ່ໃນກະຕຸກ. ຈາກນັ້ນຈະປະຖີ້ມບັນດາກະຕຸກນໍ້າທີ່ບໍ່ບັນລຸຕາມມາດຕະຖານ.


Thông số kỹ thuật Máy soi dị vật DJ-100/ ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງຈັກສ່ອງສິ່ງແປກປອມDJ-100

 

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ  DJ-100
 Nguồn điện/ແຫຼ່ງໄຟຟ້າ  3x20w
 Kích thước/ຂະໜາດ (DxRxCmm) 600x200x100
Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  

6. Máy co màng bình bằng nhiệt điện/ຈັກຫົດແຜ່ນກະຕຸກດ້ວຍຄວາມຮ້ອນ SK-1200E

Máy co màng bình bằng nhiệt SK1200E


Với thiết kế gồm có một buồng gia nhiệt, một buồng co bình. Những bình nước đã được chiết rót đầy nước và đóng nắp sẽ được công nhân chụp màng co và đưa tới buồng co của chiếc máy co màng bình bằng nhiệt SK-1200E này.
ດ້ວຍການອອກແບບລວມມີຫ້ອງແຜ່ຄວາມຮ້ອນ, ຫ້ອງຫົດກະຕຸກ. ກະຕຸກນໍ້າທີ່ໄດ້ຮ່າຍເຕັມນໍ້າແລະອັດຝາຈະໄດ້ກຳມະກອນສຸບແຜ່ນຫົດແລະສົ່ງເຖິງຫ້ອງຫົດຂອງຈັກຫົດແຜ່ນກະຕຸກດ້ວຍຄວາມຮ້ອນSK-1200E ນີ້.
Đây là chiếc máy co màng hiện đại hiện nay sử dụng sức nóng của nhiệt điện để tác động lên màng co, làm biến dạng màng co, khiến màng co bám sát và bao bọc toàn bộ thân mình mà không hề bị nhăn.
ນີ້ແມ່ນຈັກຫົດແຜ່ນທັນສະໄໝສຸດໃນປະຈຸບັນນໍາໃຊ້ຄວາມຮ້ອນເພື່ອກະທົບຂຶ້ນແຜ່ນຫົດ, ເຮັດໃຫ້ແຜ່ນຫົດປ່ຽນຮູບແລະ ຕິດເຂົ້າໂຕກະຕຸກແຕ່ບໍ່ຖືກເປັນຮອຍ.
Với ứng dụng công nghệ hiện đại, máy có thể tự điều chỉnh nhiệt độ trong buồng co. Buồng gia nhiệt sẽ giữ cho nhiệt độ ở buồng co một nhiệt độ ổn định. Vì vậy mà khả năng co màng luôn đảm bảo. Tốc độ co màng nhanh, đều, đẹp.
ນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຢີທີ່ທັນສະໄໝ, ຈັກສາມາດປັບປຸງໄດ້ອຸນຫະພູມຢູ່ໃນຫ້ອງຫົດ. ຫ້ອງແຜ່ຄວາມຮ້ອນຈະຮັກສາໃຫ້ອຸນຫະພູມຢູ່ໃນຫ້ອງຫົດໄດ້ຄົງທີ່. ຍ້ອນສະນັ້ນການຫົດແຜ່ນຮັບປະກັນຢູ່ສະເໝີ. ການຫົດແຜ່ນເກີດອອກຢ່າງທັນໄວ, ເທົ່າທຽມກັນແລະ ມີຄວາມສວຍງາມ.

Thông số kỹ thuật Máy co màng bình bằng nhiệt SK-1200E/ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງຈັກຫົດແຜ່ນດ້ວຍຄວາມຮ້ອນSK-1200E

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ SK-1200E
Công suất (bình/h)/ກໍາລັງແຮງ(ກະຕຸກ/ຊົ່ວໂມງ) 900-1200
Nguồn điện/ແຫຼ່ງໄຟຟ້າ(kw) 36
Kích thước/ຂະໜາດ (DxRxCmm)  4300x650x1100
Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  

7. Băng tải plastic/ສາຍສົ່ງພາດສະຕິກ CSG-12

Băng tải plastic cho bình rỗng csg12
Băng tải plastic cho bình rỗngສາຍສົ່ງພາດສະຕິກ 


Với kích thước thiết kế là 1,2 m và chiều rộng là 29cm, băng tải plastic giúp vận chuyển bình rỗng thuận tiện, dễ dàng.
Băng tải không tốn nhiều điện năng trong quá trình vận hành lại dễ dàng sửa chữa khi gặp sự cố. Chi phí thấp.
Năng suất vận hành vỏ bình cao, không gây tiếng ồn. Tiết kiệm không gian lắp đặt và thời gian vận chuyển vỏ bình.
Băng tải plastic dùng để kết nối các bộ phận rút nắp, rửa ngoài bình vào với chiếc máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF1200.

ດ້ວຍຂະໜາດໃນການອອກແບບແມ່ນ1,2mແລະ ລວງຍາວ29cm, ສາຍສົ່ງພາດສະຕິກຈະຊ່ວຍຂົ້ນສົ່ງກະຕຸກເປົ່າໄດ້ຢ່າງສະດວກ. ບໍ່ຕ້ອງການແຫຼ່ງໄຟຟ້າຫຼາຍໃນການເຄື່ອນໄຫວ, ສະດວກສ້ອມແປງເວລາເກີດເຫດ. ຕົ້ນການລົງທຶນຕໍ່າ. ປະສິດທິພາບໃນການເຄື່ອນໄຫວສູງ, ບໍ່ເກີດສຽງດັງໃນເຄື່ອນໄຫວ. ບໍ່ຕ້ອງການສະຖານທີ່ຕິດຕັ້ງປານໃດແລະ ປະຢັດເວລາໃນການຂົນສົ່ງກະຕຸກ.
ສາຍສົ່ງພາດສະຕິກໃຊ້ເພື່ອຕິດຕໍ່ບັນດາພາກສ່ວນຖອດຝາ, ລ້າງນອກກະຕຸກກັບຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF1200.

Thông số kỹ thuật Băng tải inox CSG-12/ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງສາຍສົ່ງສະແຕນເລດCSG-12

 

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ CSG-12
Nguồn điện/ແຫຼ່ງໄຟຟ້າ(kw)  2x0.75
Kích thước/ຂະໜາດ (DxRxCmm)  12000x290
Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  

8. Băng tải inox cho bình đã chứa nước/ສາຍສົ່ງສະແຕນເລດໃຫ້ກະຕຸກໄດ້ຮ່າຍເຕັມນໍ້າ CSSG-11

Băng tải inox CSSG11

Băng tải inox bình 20lສາຍສົ່ງສະແຕນເລດໃຫ້ກະຕຸກໄດ້ຮ່າຍເຕັມນໍ້າ

Chiếc băng tải này được áp dụng cho quá trình sản xuất nước uống tinh khiết đóng bình. Dùng để vận chuyển các bình 20L đã chứa đầy được.
ສາຍສົ່ງນີ້ໄດ້ນໍາໃຊ້ໃຫ້ໄລຍະການຜະລິດນໍ້າດື່ມບໍລິສຸດໃສ່ກະຕຸກ. ນໍາໃຊ້ເພື່ອຂົ້ນສົ່ງກະຕຸກຂະໜາດ20ລິດໄດ້ຮ່າຍເຕັມນໍ້າ.

Với tải trọng lớn, độ bền cao. Băng tải hoạt động êm ái, không tạo ra tiếng ồn. Khả năng vận chuyển bình số lượng lớn, mà lại không tốn không gian lắp đặt.
ດ້ວຍນໍ້ໜັກບັນທຸກໃຫຍ່, ຄວາມທົນທານສູງ. ສາຍສົ່ງມີການເຄື່ອນໄຫວຢ່າງນິ່ມນວນ, ບໍ່ເກີດສຽງດັງ. ມີການຂົນສົ່ງກະຕຸກໄດ້ຈຳນວນຫຼາຍ, ບໍ່ຕ້ອງການສະຖານທີ່ຕິດຄັ້ງປານໃດ.


Thông số kỹ thuật Băng tải inox CSSG-11/ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງສາຍສົ່ງສະແຕນເລດCSSG-11

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ  CSSG-11
 Nguồn điện/ແຫຼ່ງໄຟຟ້າ(Kw)  0.75
 Kích thước/ຂະໜາດ (DxRmm)  11000x290
Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  

 

Ưu điểm của máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200
ຈຸດພົ້ນເດັ່ນຂອງຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200

  • Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 được sản xuất theo công nghệ chiết rót bình hiện đại của Hoa Kỳ
    ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200 ໄດ້ຜະລິດຕາມເຕັກໂນໂລຢີທີ່ທັນສະໄໝສຸດຂອງອາເມລິກາ.
  • Chiết rót nhanh với 3 công đoạn hoàn toàn tự động
    ການຮ່າຍນໍ້າໄວດ້ວຍ3ຂັ້ນຕອນເຄື່ອນໄຫວອັດຕະໂນມັດ
  • Công suất chiết rót lên tới 1200 bình mỗi giờ
    ມີກຳລັງແຮງຮ່າຍນໍ້າເຖິງ1200ກະຕຸກ/ຊົ່ວໂມງ.
  • Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 được làm từ các chất liệu cao cấp, chính hãng đẹp và có thời gian sử đến 20 năm
    ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກ VAQGF1200 ໄດ້ຜະລິດແຕ່ວັດຖຸພັນທີ່ມີຄຸນນະ ພາບດີ, ເປັນຂອງແທ້ຂອງບໍລິສັດ, ສວຍງານ ແລະ ມີເວລານໍາໃຊ້ໃນ20ປີ.
  • Bảng điều khiển thông minh tự động ngắt khi có sự cố xảy ra
    ແຜງບັນຊາຢ່າງສະຫຼາາດ, ປິດເອງເວລາມີເຫດເກີດຂຶ້ນ.
  • Quá trình lắp ráp đạt tiêu chuẩn ISO 9001:2015
    ໄລຍະການປະກອບບັນລຸມາດຕະຖານISO 9001:2015
  • Quy trình Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 khép kín đảm bảo tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm QCVN 6-1:2010/BYT của Bộ Y Tế
    ຂັ້ນຕອນເຄື່ອນໄຫວຂອງຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200 ແມ່ນຄົບວົງຈອນ, ຮັບປະກັນຕາມມາດຕະຖານຄວາມປອດໄພຖືກຕາມຫຼັກ QCVN 6-1:2010/BYTຂອງກະຊວງສາທາລະນະສຸກ.
  • Máy thiết kế theo kiểu dáng công nghiệp nhỏ gọn, không tốn diện tích
    ຈັກໄດ້ອອກແບບຕາມຮູບແບບອຸດສາຫະກຳກະທັດຮັດ, ບໍ່ຕ້ອງເສຍເນື້ອທີ່ປານໃດ.
  • Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 chạy ổn định, tiết kiệm tối đa điện năng tiêu thụ
    ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200 ມີການເຄື່ອນໄຫວຢ່າງຄົງທີ່,ປະຢັດດ້ານໄຟຟ້າໄດ້ຢ່າງຫຼາຍສຸດ.
  • Máy được bảo hành 1 năm và bảo trì dài hạn
    ຈັກມີການປະກັນໃນເວລາ1ປີແລະ ມີການບໍາລູງຢ່າງເຫິງນານ.

Giới thiệu Công Ty Cổ Phần TMTH Việt An đơn vị cung cấp máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200
ສະເໜີກ່ຽວກັບບໍລິສັດຫວຽດອານຫຸ້ນສ່ວນການຄ້າທົ່ວໄປ: ເປັນບໍລິສັດໜຶ່ງທີ່ສະໜອງຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200


Công ty cổ phần TMTH Việt An luôn đặt lợi ích của khách hàng lên trên, luôn chú trọng và chất lượng sản phẩm, chất lượng phục vụ. vì vậy mà trong gần 20 năm xây dựng và trưởng thành, công ty Việt An đã nhận được rất nhiều giải thưởng cao quý: Huy chương Vàng hàng Việt Nam chất lượng cao năm 2009. Cúp Sen Vàng hàng Việt Nam chất lượng cao năm 2009. Thương hiệu Việt Nam năm 2015. Đại diện 100 doanh nghiệp vừa và nhỏ diện kiến chủ tịch nước Trương Tấn Sang năm 2016. Việt An được bầu chọn lọt top 10 Thương hiệu suất sắc 3 miền năm 2017. Nhận Chứng nhận thương hiệu thích cực trong phong trào chống hàng giả, hàng nhái, hàng kém chất lượng của Hiệp hội VATAP. Đại diện 100 doanh nghiệp vừa và nhỏ diện kiến chủ tịch nước Trần Đại Quang năm 2017.
ບໍລິສັດຫວຽດອານຫຸ້ນສ່ວນການຄ້າທົ່ວໄປວາງຜົນປະໂຫຍດຂອງລູກຄ້າຂຶ້ນແຖວໜ້າຢູ່ສະເໝີ, ໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ດ້ານຄຸນນະພາບຂອງຜະລິດຕະພັນ, ຄຸນນະພາບການຮັບໃຊ້. ຍ້ອນສະນັ້ນເກືອບ20ປີກໍ່ສ້າງແລະ ຂະຫຍາຍຕົວ, ບໍລິສັດຫວຽດອານຫຸ້ນສ່ວນການຄ້າທົ່ວໄປໄດ້ຮັບຫຼາຍລາງວັນຫຼາຍປະເພດທີ່ສູງສົ່ງຄື: ບໍລິສັດຫວຽດອານໄດ້ຮັບຫຼຽນກາຄໍາກ່ຽວກັບສິນຄ້າຫວຽດນາມມີຄຸນນະພາບສູງໃນປີ 2009, ຈອກດອກບົວຄຳກ່ຽວກັບສິນຄ້າຫວຽດນາມທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງປີ2009, ນໍາໜ້າຂອງຫວຽດນາມປີ2015, ໄດ້ຕາງໜ້າໃຫ້100ວິສາຫະກິດຂະໜາດກາງ ແລະ ຂະໜາດນ້ອຍຂອງຫວຽດນາມເຂົ້າຮ່ວມການພົບປະປະທານປະເທດເຈືອງເຕິ່ນຊ່າງໃນວັນປີ2016, ຫວຽດອານໄດ້ຄັດເລືອກຢູ່ໃນລຳດັບ10ຍີ່ຫໍ້ອທີ່ດີເດັ່ນສຸດຂອງ3ພາກປີ2017, ຮັບໄບຢັ້ງຢືນຍີ່ຫໍ້ຕັງໜ້າເຂົ້າຮ່ວມຂະບວມການຕ້ານເຄື່ອງປອມ, ເຄື່ອງລອກແບບ, ເຄື່ອງທີ່ມີຄຸນນະພາບອ່ອນຂອງສະມາຄົມVATAP. ຕາງໜ້າໃຫ້100ວິສາຫະກິດຂະໜາດກາງແລະ ນ້ອຍເຂົ້າພົບປະປະທານປະເທດເຈິ່ນດ້າຍກວາງປີ2017.

Một số cup Việt An đã đạt được
Một số cup Việt An đã đạt được/ບາງລາງວັນທີ່ຫວຽດອານຮັບໄດ້


Một trong những sản phẩm được khách hàng đánh giá rất cao, với công suất chiết 1200 bình mỗi giờ đã giúp các đơn vị kinh doanh nước uống đóng bình khắc phục những hạn chế trong sản xuất và góp phần giúp doanh nghiệp đạt được các tiêu chuẩn về an toàn vệ sinh thực phẩm cho nước uống đóng bình đó chính là Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200.

ເປັນໜຶ່ງໃນບັນດາຜະລິດຕະພັນທີ່ໄດ້ລູກຄ້ານິຍົມໃຊ້ແລະຕີລາຄາສູງ,ດ້ວຍກຳລັງແຮງຮ່າຍນໍ້າ1200ກະຕຸກ/ຊົ່ວໂມງໄດ້ຊ່ວຍໃຫ້ໂຮງງານຜະລິດນໍ້າດື່ມໃສ່ກະຕຸກຫຼາຍແຫ່ງຜ່ານຜ່າທຸກຂໍ້ຈຳກັດໃນການຜະລິດແລະປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການຊ່ວຍໃຫ້ວິສາຫະກິດບັນລຸໄດ້ຕາມບັນດາມາດຕະຖານກ່ຽວກັບຄວາມປອດໄພຖືກຕາມຫຼັກອະນາໄມໃຫ້ນໍ້າດື່ມໃສ່ກະຕຸກ,ນັ້ນກໍ່ແມ່ນຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200.


Khách hàng cần mua máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 thì đừng ngần ngại liên hệ với Việt An ngay nhé, chúng tôi sẽ hỗ trợ và giải đáp mọi thắc mắc của khách hàng nhanh chóng và chính xác, chỉ cần liên hệ hotline: +84 839 31 31 31.
ລູກຄ້າທັງຫຼາຍເວລາມີຄວາມຕ້ອງການຊື້ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200 ຈົ່ງຕິດຕໍ່ນຳຫວຽດອານຕາມhotline: +84 839 31 31 31,ພວກຂ້າພະເຈົ້າຈະມີການຊ່ວຍເຫຼືອແລະ ມີຄຳຕອບກ່ຽວກັບທຸກຂໍ້ຂັດຂ້ອງຂອງລູກຂ້າຢ່າງທັນໄວແລະ ຖືກຕ້ອງສຸດ.


Máy chiết rót đóng bình tự động 3 trong 1 VAQGF 1200 Sản Phẩm Chất Lượng – Công Nghệ Đỉnh Cao - Giá Rẻ!
ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200 ຜະລິດຕະພັນທີ່ມີຄຸນນະພາບ-ເຕັກໂນໂລຢີສຸດຍອດ-ລາຄາທີ່ເໝາະສົມ!

ເບິ່ງລະອຽດບົດຂຽນ

Thông số kỹ thuật máy chiết rót đóng bình tự động VAQGF1200
ຕົວເລກເຕັກນິກຂອງຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF1200 

A. MÁY CHIẾT RÓT ĐÓNG BÌNH 20L VAQGF1200- 3 CÔNG ĐOẠN BẮT BUỘC PHẢI MUAຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກຂະໜາດ20ລິດVAQGF1200 - 3ຂັ້ນຕອນຕ້ອງການຊື້

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ  VAQGF1200
Công suất (bình/h)/ກໍາລັງແຮງ(ກະຕຸກ/ຊົ່ວໂມງ) 1100-1200
Đầu chiết/ຫົວຮ່າຍນໍ້າ 8
Công suất điện/ກໍາລັງແຮງໄຟຟ້າ( KW) 23
Áp lực/ແຮງດັນ (Mpa) 0.8-1.0 
Kích thước/ຂະໜາດ (DxRxCmm) 5200x2600x2400
Trọng lượng (Kg)/ນໍ້າໜັກ(ກິໂລ) 3500
Đặc tính/ລັກສະນະສະເພາະ Gia nhiệt nước đến/ແຜ່ຄວາມຮ້ອນນໍ້າເຖິງ 60°C
Giá (USD)/ລາຄາ(USD)  

B. CÔNG ĐOẠN MUA RIÊNG TÍCH HỢP VÀO MÁY CHIẾT RÓT ĐÓNG BÌNH 20L VAQGF1200- 3 IN 1ຂັ້ນຕອນຊື້ຕ່າງຫາກເພື່ອປະກອບເຂົ້າໃນຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກຂະໜາດ20ລິດVAQGF1200- 3 IN 1

 

 Model/ແບບຜະລິດຕະພັນ Giá/ລາຄາ(USD)
1. Máy rút nắp tự động /ຈັກຖອດຝາອັດຕະໂນມັດBG-1200  
2. Máy rửa ngoài bình tự động/ຈັກລ້າງພາຍນອກກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ ST-1200  
3. Máy tải bình tự động/ຈັກສົ່ງກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ BL-1200  
4. Máy tải nắp bình tự động/ຈັກສົ່ງຝາກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດ CL-1200  
5. Máy soi dị vật/ຈັກສ່ອງສິ່ງແປກປອມ DJ-100  
6. Máy co màng bình bằng nhiệt/ຈັກຫົດແຜ່ນກະຕຸກດ້ວຍຄວາມຮ້ອນ SK-1200E  
7. Băng tải plastic/ສາຍສົ່ງພາດສະຕິກ CSG-12  
8. Băng tải inox cho bình đã chứa nước/ສາຍສົ່ງສະແຕນເລດໃຫ້ກະຕຸກໃສ່ນໍ້າເຕັມແລ້ວ CSSG-11  

ຮູບພາບ

Hỏi đáp & đánh giá ຈັກຮ່າຍນໍ້າໃສ່ກະຕຸກແບບອັດຕະໂນມັດປະກອບ3ຂັ້ນຕອນໃນ1ຈັກVAQGF 1200

0/5

0 đánh giá và hỏi đáp

5 Sao
compelete
0
4 Sao
compelete
0
3 Sao
compelete
0
2 Sao
compelete
0
1 Sao
compelete
0

Bạn có vấn đề cần tư vấn?

Gửi câu hỏi

Bạn chấm bài viết này bao nhiêu sao?

Hủy
ຮັບການສົ່ງເສີມຊື້ເຄື່ອງ
share-zalo
share-youtube
share-facebook
share-twiter
share-google-plus